مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1399 ساعت 07:102020-12-17سياسي

در واکنش به خبر فارس| دانشگاه رازی: هتاکی به ساحت شهید سلیمانی محکوم است


مدیریت دانشگاه رازی با صدور بیانیه ای ضمن محکومیت هتاکی صورت گرفته توسط یکی از کارکنان آن مجموعه، از بررسی سریع ماجرا توسط حراست و دیگر ارگان های ذی ربط خبر داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، چند روز پیش یکی از کارکنان دانشگاه رازی در استوری اینستاگرام خود شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تروریست خطاب کرده و در پست دیگری با تعریف و تمجید از روح الله زم معدوم او را آقازاده ی مردمی لقب داد.

این هتاکی از سوی کارمند دانشگاه دولتی به سرعت با موجی از انتقادات و اعتراضات همراه شد و مسئولین استان نیز با حساسیت نسبت این موضوع ورود داشتند.

در همین خصوص، دانشگاه رازی کرمانشاه با صدور بیانیه ای نسبت به این ماجرا واکنش نشان داده و ضمن محکومیت این اقدام از بررسی سریع موضوع خبر داده است.

مشروح این بیانیه به شرح ذیل است: پیرو انعکاس خبری به حراست دانشگاه رازی مبنی بر بی حرمتی فردی از کارکنان دانشگاه در فضای مجازی به ساحت مبارک فرمانده سپاه اسلام و سردار دلها شهید سرفراز سردار سلیمانی، موضوع به سرعت و در کمترین زمان ممکن در دستور کار بررسی قانونی حراست دانشگاه و با هماهنگی دیگر ارگان های ذیربط قرار گرفت.

بدیهی است؛ مدیریت دانشگاه رازی انتظار دارد با عنایت به هوشمندی ملت سرافراز ایران و با توجه به کید همیشگی استکبار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در واکنش به خبر فارس| دانشگاه رازی: هتاکی به ساحت شهید سلیمانی محکوم است

در واکنش به خبر فارس| دانشگاه رازی: هتاکی به ساحت شهید سلیمانی محکوم است